Tuesday 5 June 2012

Anugerah yang terindah ~ Nur Alya Zahra

Emm..hari ne mood nk cite pasal my little buchuk yg makin lama makin membesar dah ne..hehehe..Nur Alya Zahra adalah penghibur kami, dialah segala2nye..kalo boleh memang nk bagi yang terbaeekk buat dia..bersyukur pada allah sbb mengizinkan aku utk menjadi ibu setelah hampir 3thn berkahwin...:)

Skng ne umo zahra da 1tahun 3 bulan . Dah pandai jalan, berlari..gigi pun br tumbuh 6 batang kekeee...skng ne zahra da ml nk bercakap dan kdg2 aku sndr pn xfhm dia ckp pe..tp layankan aje..hahahaa..seronok layan gelagat zahra, smpikan snggp kami off tv semata2 nk layan zahra..hehhehe..

Menjadi kegilaan dan kegemaran zahra skng ialah duduk atas bola..sebut je ball..dia akn mencari merata-rata umah, kalo xjmpa dia akn dtg pd aku atau ayahnye..dan menunjukkan muka kecian suh cari ball dia..after dpt ball dia akn sengih..sengih..dan mula la aktiviti lasak nye...

Yang aku dan asbend perasan tentang zahra skang ne, zahra da mula faham apa yg kami ckp dan suruh..seronok sngt..zahra sngt2 manja dengan ayahnye..dan dia xkn kisah kalo aku keluar kemana-mana pun..sbb ayah nye ada...so, aku suka bab tu..hahahhaa...dan dia tahu bl sebut ayah..but...bl sebut ibu dia akn wat2 xdengar...aisssshhh budak ne....but aku hepi sbb zahra buat aku bahagiaaa.......:) .ne aku selitkan gambar-gambar dia masa baby...will upload the latest pic zahra dan gelagat nyee..see u later..:)



berapa jam slps bersalin..



1st day da buka mata...sepettt...

Zahra 3 bulan
Ms ne buat majlis berendoi..

Senyum...:)

No comments:

Post a Comment