Thursday 7 June 2012

Sibuk dengan persiapan wedding for my sis in law..

Emm, minggu ne memang sibuk dengan persiapan perkahwinan my sis in law..but nsb ada separuh da settle awal kan..so, xde kelam kabut pun sngt. Smlm ada perbincangan dgn AJK Blok 18, Seksyen 0 mengenai majlis perkahwinan adk ipar aku ne..everything follow the planning that we decide before.

So, ari ne adk ipar aku pn da start cuti..aku and asbend je blm lagi..esok br start cuti. Aku kn makesure dl everyhing keje siap sblm aku cuti pnjng gak la kan..hahaha..nnt xsenang duduk aku kalo cuti..fon aku sure berdering kan..network...kat mana2 pn network snts berfungsi..hahaha

Plan ari ne aku nk ke klang after keje, nk cr baju melayu for my asbend warna merah..last minit kan..kitaorg mmng suka last minit..hahha..but for my little buchuk da ada..gaun putih..da cam flowers girl pn ada...hehehe..harga baju dia pn da leh aku beli tudung 2 pasang..fuhhh...telan air liur gak la..but sukenye aku sbb acu dia yg sponsor ..ahhahah...

esok plak sure2 la sibuk kan..sbb mlm lps maghrib nk wat tahlil, peh tu nk masak extra tuk majlis nnt, mn tau tkt la lauk xcukupkan..issshh..harap2 semuala seperti dirancang..

emm, yg aku tgh serabut ne umah aku..still same, xde perubahan lagi..rsnye mlm ne br nk kemas umah, nk tukar langsir, nk sental bilik air...mop lantai..everything mlm ne aku kn keje kuat..rumah da cam tongkang pecah..hahaha..tau2 jela kat umah kan ada tukang kemas...huhuhuh...

Back to cite kahwin adk ipar aku ne..actually kami keje tmpt yg sama..dia under SKynet EXP sbg customer service..pegi keje semua dgn dia la..driver nye da tentula asbend aku kan..hehhe..cian asbend aku. anta kami g keje kat subang, patah balik g tmpt keje dia kat shah alam..ptg amek kat subang..peh tu balik kat shah alam..shah alam >subang>shah alam>subang..hehehe..luv u la hubby :)

Kami da lalui zaman kegemilangan..nk tau apa?? zaman kami naik tren, bas, teksi..time tu hanya allah je yg tau apa kami rasa sbb time tu asbend xdpt anta dia msk keje kol 7.30pg..so dia terpaksa drop kan kami kat komuter seksyen 19.bermula la rutin kami..bygkalan naik tren camne kan..nk2 aku ml2 ngandung..naik bas mini..rapid kl..teksi..da rasa da rsnye aku da xsnggp da ...semua kenangan kami sm2 la..dia la yg jg aku kan spnjng aku pregnant ne..tq to her very much for everything...:)

Quite sad juga sbb dia da nk kahwin..sbb after ne dia da jd hak milik org dan ikut asbend dia kan..sbb dia la plng bongsu..da xde lg da pun..sbb slm ne pn kami bedua je kan..everyhing cte kitaorg share kan..khas utk my sis in law..hayati dan aku doakan semoga ko bahagia dan semoga perkahwinan kekal hingga akhir hayat..will miss you and love u so much my dear...:)

“ Dari setinggi dan seluas kasih sayangMu, Kau limpahkan rahmat jua keampunanMu kepada pengantin suami isteri. Berkatilah majlis yang diadakan dengan keberkatan dari permulaan hingga pengakhirnya. Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu, kurniakanlah keduanya ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaanMu. Mudah-mudahan perkongsian hidup yang dibina berkekalan hingga ke akhir usia dan kurniakanlah kepada mereka zuriat yang soleh dan solehah. Dengan taufik dan hidayahMu beruntunglah keduanya dalam kehidupan di dunia
lebih-lebih lagi di akhirat "
- Amin Ya Rabbal ‘Alamin -



Our memory
*
*
*
Kami kat stesen komuter..tnggu tren..
 

At I-city
She with my little buchukk..zahra
Us at lata Kijang
Hantaran Pertunangan to her future husband
Sweett...:)
TUnangan orang..weee :)
With my buchuk again..:)
Tadaaa..inila bakal suami dia..congrate to both of you..:)

No comments:

Post a Comment