Wednesday 6 June 2012

Pan Malaysia Meeting 2011


Salam alls, ne nk cte pasal sepanjang aku bekerja dekat Skynet ne rasanye aku da berpeluang utk melawat separuh drpd Negeri di Malaysia..hehe...bermula aku di Skynet Tg Malim, aku da didedahkan dengan Pan Malaysia Meeting. Mst ualls tertnya kan..apa tu? hehhee..meh cni aku explainkan..Pan Malaysia Meeting tu ialah dibuat setahun sekali oleh Skynet HQ.Dianjurkan utk semua owner-owner seluruh Skynet di Malaysia ne..bos-bos smua trun padang..waweee..ramai tuhhh...so, dekat cni la akn knl owner2 seluruh Malaysia ne.Actually aku da kenal pn sbb aku kan Network, so harus kenal dan tahu ye..hehee..

Aku start join ms tu aku kat skynet tg malim, bos aku mmng jarang nk join meeting ne, so aku knla pergi kan..sbb wajib..so, aku wakil kepada Skynet TGM..tahun 2006 buat dekat Awana Porto Malai Langkawi,2007 Sofitel Resort Senai Johor,2008 Cherating Pahang..

Tahun 2009 aku xjoin sbb aku da transfer ke HQ dan aku start join balik tahun 2011. time tu aku br je blk dr lps cuti 2 bulan..hahaa..Kali ne buat dekat Gurney Hotel Penang..dan kali ne aku wakil kepada Network Dept bersama-sama dengan dua org bos aku..hahhaaa...seronok and enjoy sbb dapat naik cruise okay..actually meeting ne more to how to improve our company..mcm2 la..so, aktiviti nye sure la meeting,dinner dan shopping ..kekeke...tp kat penang xbnyk tmpt nk shopping time tu sbb after he meeting tu kami da kena pack brg dan bergegas naik cruisee..yehaaaa...syok woooo...kekkekee...so...layan la pic2 ne k....


From HQ on the way to Penang..with Kak Puzi aka PA to Executive Director..:)





Dah sampaii..tgk msng2 sibuk bw brg msng...:)


Penat..time ne tgh tnggu nk check in..tgh agih2kan kunci bilik..
Our Room
Toilet, cam nk tido jee...
Lepaking sblm mlm nk dinner..with PIC from KBR & MCG..")
Dinner..theme is hawaiiann...:)

Me..hawaiiiannn...keee???
Nite view...:)
Bekpes..nyummyyyy :)
Meeting Room..

Kad ne ler bilik leh guna, then nk beli apa ats kapal kn guna kad ne utk bayar..
ms smpi..makk aiii..besonye.....da cam TITANIC pun..:)
Pergghh..besonye..takuttt
See, cute kan..somell sngt tau...xkecik pn sebnarnye..selesa jg la..:)
Kak Puzi bilik sebelah yaaa...hahahaha
Atas kapal..belum jln lg tau..kol 8 cam tu br jalan..berpusing tuhh
Malam ats kapal..time ne ngantuk sbb penat sngt..but gagahkn dr kan..bkn sll dpt naik kapal beso ne..hehe..time ne kn duduk sbb da pening kapal tgh bergerak pusing..ting..tong..
Mee..
Huhuhu....
Inila big bos aku..sngt2 sporting dan sngt2 sempoi..:)

No comments:

Post a Comment