Tuesday 24 July 2012

SERONOK BILA PAKAI PB

Salam ualls,

Actually entry kali ne aku nk share sket kenapa aku rasa teruja dan seronoknye bila pakai PB..Bila aku tak pakai PB aku dapat rasa lain dan rasa macam ada je yg xkena.

Tujuan utama aku nak pakai PB adalh kerana untuk membetulkan sistem peranakan aku yang aku rs makin sakit dan tidak selesa bl bersama dengan suami..sngt2 membuatkan aku tkt utk bersama dengan suami..dan keduanye sebab sembelit yg melampau..dan ketiga sebab period aku xbetul..:)

Aku tau psl PB ne pn drpd kwn aku yg juga LEADER aku dan sblm ne pn aku pernah dengan pasal PB ne..ms dl bl dengan je HARGA aku da ckp " alah...xmoo la ..mahal gile.." tp bl aku da merasai kesan nye aku rs amat2la rugi kenapa x dr dl lg aku beli dan boleh pakai masa dalam pantang...MAHAL tetapi berbaloi dengan kebaikan yg aku dpt skng ne...

Tak sampai sebulan aku pakai PB, aku da rasa bahagian peranakan aku xsakit mcm dl..kalo dl nk duduk bertinggung pn ngilu..alhamdulillah back to normal dan yg ke dua sembelit pn da xde..horaaayyy...sbb aku da merasai sengsara nye sembelit ..kdg2 berjam2 dlm toilet..hahahaa..siap menangis lagi..scary wooo...:)
Yang Ketiga period aku dtg kembali stlh 6 bulan xdtg since awl thn dan last month sngt2 wat aku hepi..actually kita perempuan ne risau tau period xdtg tkt perkara yg xdiingini berlaku kan...yg plng aku suka...no sengugt mcm dl2...kalo x..MC la jawabnye sbb da pucat lesi dok tahan sakit kan..walaupun 6 bulan xdtg period but aku still maintain mcm xde pa pe..no moody..everything ok..alhamdlulillah...dan this month period back to normal..sukanye...bkn sbb suka ponteng puasa..tp sbb aku da xperlu nk ssh ht...bl period lm xdtg..u alls akn rs xselesa kat body ..percayalah itu yg aku rasa selama ne..

Dengan izin allah dan berkat kesungguhan aku dan consisten aku memakai PB da hampir 3 bulan berat badan pn da turun almost 4 kg..sukaaaa....:)

Yg penting kita berusaha utk menjaga diri kita..sape lagi nk jg diri kita kalo kita sndr ..btl x??? So, anda diluar sana..xperlu nk risau atau gusar dengan corset ne..sebab dah terbukti..

So, sape2 yg berminat nk mencuba dan ingin beraya dengan body yg ada shape dan kesihatan pn terjaga...just PM/ TEXT / EMAIL / CALL me 0162248836...azilaazlen@yahoo.com..

Jangan malu2 okay...sure special price aku bg kat korang..:)


No comments:

Post a Comment