Tuesday 12 June 2012

Aku demam after kenduri kendara

Tadaaa...aku kembali lagi..but aku still xsht lg.suara pn da cam angsa pn...org siap pnggl aku ratu rock..sukatila korang kan..aku time je..hahaha..Emm, kenduri semua da selesai,alhamdulillah..thanx to all yg dtg kenduri my sis in law..dan credit to chuk sebab dtg awl pg nk make up kan my sis in law..to my family and acik sekeluarga thanx coz sudi datang dr tg malim...cuma sedihnye atuk xdpt ikut sbb xlarat..but aku da bekalkan tok nasi kenduri..:)

Cuaca sepanjang kenduri tu, xdela panas mana pun..ok je....but aku ne mmng jns yg xleh terlampau penat, then makan pn xtentu hala kan..msk kali ne da kali kedua aku menghadapi situasi yg sm..

Petang after kenduri aku da rs lain mcm..badan pn da seram sejuk..aku da agak, sure demam ne..malam menjelang aku da menggeletar ditahap gaban..nsb zahra xbnyk meragam..nk tido badan xselesa...dlm pukul 11.30 mlm aku terbangun..belum sempat pergi kebilik air..aku da keluarkan segala2 isi perut aku ats katil..nsb nye ada toto..xsnggp da aku nk muntah lagi...rs nk terkeluar usus dlm..hahaha..then kul 2.00pg sekali lg aku muntah..nsb aku sempat terus ke sinki...wehuuu..keesokanye melepek aku kat umah..xkeluar kemana pun..smpi la ne..demam da ok..but tekak still perit lagi..suara kejap ada kejap ilang...aissshh....

A special thanx to my hubby coz sudi jaga aku dan snggp melayan kerenah aku time aku xlarat..aku ne kalau xlarat..mula la nngis cam budak2..hehhee...mmng dr dl pn aku mmng cenggini...hubby pn da paham sngt...hahhaaa..dia layankan aje...luv u so much...also to my little buchuk..pandai anak ibu xmeragam pun...hehehe :)

1 comment: