Tuesday 30 July 2013

Persiapan Hari Raya 2013

Assalamualaikum,

Selamat tengahari semua, tengah buat apa tuh ye? Of course ada yang tengah duk sibuk-sibuk menyiapkan persiapan hari raya kan. Maklumlah hari raya tinggal seminggu je kan..hehehee..
Bagi aku alhamdulillah hampir selesai semuanya. Yela tahun ne pun as usual persiapan pun lebih kepada anak dara kami. Tahun ne dah 2 tahun, so lebih excited untuk mencantikkan dia di HARI RAYA nanti..muahahahaa..But takde la beria2 bagai nak rak kan..xbaik nak membazir. Cukupla sepasang baju kurung, dan berhelai2 dress dan seluar, kasut dan selipar untuk anak dara. Bagi aku dan suami,macam biasa hanya sepasang baju melayu dan baju peplum konon untuk aku kan. Beria ko nak peplum..harus aku xnk tertinggal. Walaupun badan size plus+plus..tapi dengan adanya PB harus aku yakin okay..hahahahaaa..Yang lain, hanyalah baju2 biasa dan keperluan yg lain lah. Tahun ne aku beraya di ALOR STAR, KEDAH. Harus rasa beronok2..sebab apa..sebab tahun ne adik beradik berkumpul dan kami sepakat nk bercuti ke PULAU LANGKAWI..hamekk kawwww..org dok sibuk beraya, yg kami ne sibuk nak bercuti..sonok oooooo...dan yang aku nk terjah sekali bila blk kampung, harus lah nk mengelilingi pekan aloq staq tuh..nk cr makan yg besh2..nanti aku tunjuk kat hampa semua noo..muahahahaa..ok lah aku nk say tata lah dulu..nnt aku smbng lagi ye..love you all..muahhh !!


Love,

Azila Azlen

No comments:

Post a Comment