Thursday 17 May 2012

Kelas Bersama Biz Partner

Semalam my leader Fae Nur ajak ke kelas, mak aii ramai gile..semua pegi nk menuntut ilmu..rasa mcm fuyooo cam xcaya je..semua bersemangat mendengar CDM memberikan tips dan semangat. Perasaan aku masa tu sngt2 bangga dan terkejut kan..sbb xpenah aku tgk org sebegitu ramai dan ini kali pertama aku join biz bersama-sama dengan school mate. Aku ingat lagi, ms mula2 Fae & Aisyah present biz ne dekat Sunway Pyramid dalam bulan 11 2011..but masa tu aku memang xterbuka pintu hati aku untuk join, but yg menarik perhatian aku masa tu ialah Premium Beautiful Corset. Bila Fae sebut harga aku pn cakap Wow...Itu sahaja dan aku pn trs diamkan diri begitu sahaja. Until la aku tgk Fae makin berjaya...actually aku mmng follow dia walaupun aku xjoin biz ne. Aku rasa tertarik sngt dengan biz yg dia buat ne dan biz yg aku juga tgh buat skng. Bersykur and sngt2 Tq to fae sbb sudi menolong dan mengajar aku..snggp ikut aku dan explain everything as now she is my leader..Sngt2 membantu aku dan memberikan kata-kata semangat pd aku..Aku bersyukur dipertemukan dlm biz ne..Sbb aku nk mengubah keluarga aku menjadi biasa kepada luar biasa...insyallah..Itu niat dan impian aku...sbb aku syg family aku....:)





 With Chuk , CDM Salha dan my great Leader Fae Nur..Walaupun Kak Salha da income 6figure, aku salute sbb Kak Salha sngt2 sporting dan xlokek memberi ilmu dan kata2 semngat2..Besh sngt dpt jmpa Kak Salha secara personal..Weeeee.....



No comments:

Post a Comment