Friday 25 May 2012

Syukur Da Jumaat

Salam Jumaat to all,

Emm, rasa cepat je masa berlalu dan rasa macam -macam dugaan dah berlaku. Kereta terbakar, pinjam kete orang untuk kegunaan ke tempat kerja dan macam-macam lagi. Duit da tentu2 la bnyk nk kena labur ye. Berharap sangat kereta kesayangan aku dan hubby cepat siap.Semua dugaan itu aku da lalui, syukur. Semalam aku da follow up dengan BOMBA, INSURANS, BENGKEL but yang paling aku kecewa dengan BOMBA. Aku tak tahu nak simpulkan macamane but aku rasa mereka bagi alasan yang tak logik bagi aku dan membuatkan aku bengang sekejap dengan jawapan yang diberikan. Tapi takpe aku akan follow up lagi dengan mereka,tapi sekiranya jawapan yang diberikan itu masih lagi tidak memuaskan, siapla ko kan..
Aku selitkan sekeping gambar kereta aku yang terbakar tu.




No comments:

Post a Comment