Monday 25 June 2012

Apa ye..

Salam semua..huhuhu..setelah sekian kalinye..lamanye xupdate blog. Bukan xsudi ,bukan membawa hati cuma tidak berkesempatan nk update..hehee..almaklumlah kesibukan ditahap DEWA ye..siap report sana sini..ye la ..sabtu ne bermula la meeting plng besar kan diantara Skynet. Meeting ne dinamakan PAN MALAYSIA MEETING untuk yg ke berapa aku xhengatt..memory aku low sket bab2 ne..hahaha..yg besnye of course la aku pn turut serta. Tq bos sbb still nk bw sy juga..weeeeee..kelas ko azila...

Emm, skang ne otak dok fikir nk pakai apa dinner nanti kan..temanye Traditional Nite..of course plng senang dan sempoi..baju kurungla kan..anggun dan ayu gitu..waahhh..perasan ko..kekekee..before nk g meeting ne, ada berapa bnda aku nk kena cari..antaranye ialah..tracksuit..(lm sngt dah aku xpakai track ne..)+ sunglass ( aku nye sblm ne da tnggl sebelah je cermin..ank dara aku pnye keje ) + sport shoes ( aku xase nk beli, but aku akn cr yg like2 sport shoes je ) + tudung ( owh,hajat nk pakai shawl je..but kn ushaa dl mn yg sesuai kan..) + aksesori ( like bling2 rantai kan..xnk nmpk simple sngt baju kurung tu )
mn nk cr semuanye dlm satu tmpt..xnkla rush sna-sni..cian zahra nnt kan..penat dia ikut ibunye..padahal nk pakai time tu jerkk..:)

Cadang nk cr all the thing on friday after work..so, ushaa dl kot2 ada ilham kan..kekekkee... :)


No comments:

Post a Comment