Thursday 28 June 2012

Penantian

Alhamdulillah hr ne masih lg bernafas..syukur..emm,ari ne rs cam xcited sket nk tau result psl kete kesayangan aku yg da dekat sebulan lebih dekat bengkel sbb terbakar..workshop janji nk bgtahu dan spttnye esok aku da boleh amek kete..wehuuuu..harap2 workshop xjanji kosong lagi. Next week aku dan hubby ke workshop mmng kena bambu la kan workshop tu. Aku nk pakai kete ms wedding adik ipar, janji katanye siap, bl follow up mcm2 alasan. then aku bg lg ms nk pakai ms majlis bertandang belah lelaki..sekali lg mereka bg aku alasan. sememangnye aku mmng agak panas..terlalu lama dkt workshop..but..akhirnye mgkn esok aku dpt kete blk..terasa rindu sngt2 dgn kete tu....ms kitaorg pegi tu pn, sempat jg tgk kete..mst kete tu ckp.."eh..tuan aku tgk aku la.." actually aku mmng sedih la tgk ..but aku harap cpt2la kete tu siap..:)
apa2 pn, kita tnggu resultnye esok...yaaaaa.......:)

kete ne bnyk berjasa,kedah pn sampai..

No comments:

Post a Comment