Tuesday 17 July 2012

Pan Malaysia @ Thistle Hotel & Resort Port Dickson 2012

Rasanya da lama xupdate blog, mana tak nye sibuk nak prepare everything report yg big bos nak kan sblm attend meeting terbesar for all bosses2 in Skynet..:)

Ini yg kedua aku attend meeting wakil Network Dept - HQ , before ne as a station..rasa seronok sngt..sbb kali ne yg plng besh gile sbb ada TEAM BUILDING..hahahaaa..

Actually ms ada dengar ada TEAM BUILDING tu aku da rs aiiiihhh..mlsnye la nk wat aktiviti lasak ne..bukan nye apa sbb aku ne da memang tepu da pn nk wat aktiviti lasak ne..hahhaa..

After da start game, pergh gile beshh..sngt2 enjoy dan br la rs apa itu TEAMWORK..huhuhu..

Then mlm ahad, kami ada dinner and theme nye ialah TRADITIONAL NITE..xmoo ckp pnjng2 la...see the pic okay.....layan..:)


Grouping..aku group D, tgkla aku yg tgh dok wat pe ntah..


Berjalan da mcm kawad pn..:)


Team aku..bl naik ne cam nk terkencing woo..

Ini plng besh..siap ada yg berangkat berguling mcm2 la..TEAMWORK okay :)

Haa...apa yg dibincangkan tu ???
Meeting Room..semua fokus eh..:)
Haaa..bl meeting & dinner group aku plak SUP EKOR :)

Setia menunggu ketibaan


Inila dia yg kami tnggu...New Image for Skynet..:)

Mula la berposing..:)













With my boss....sporting babe..:)
























No comments:

Post a Comment